• 73738888
  • info@vkdata.dk

Med vores webshopløsning får du bl.a.:

  • en brugervenlig og sikker løsning
  • kun en arbejdsgang
  • mulighed for en webshop i flere sprog
  • SEO-venlig og søgebar webshop
  • et unikt design eller standard - dit valg
  • et tilpasset design til din virksomhed
  • en let adgang til support og grafisk assistance
Odoo text and image block


Visma WinKompas pakkeløsninger

Vi har sammensat forskellige pakkeløsninger, som giver dig forskellige muligheder. Har du kun et lille budget har vi en lille udgave, der kan det en shopløsning skal kunne - vise dine vare online og med online betalingsmodul. Dine varer oprettes i Visma WinKompas og alle ordrer bogføres direkte i dit økonomisystem fra shoppen.

Det kendetegner alle vores pakker - at alt relateret til en vare styres fra økonomisystemet, så der kun er en arbejdsgang.
For at kunne anvende shoppen skal der oprettes og tilknyttes minimum en prisliste. Det vil være den prisliste som alle kunder ser.

Der er løsninger lige fra Standard pakke til Pro pakke. Shoppen bygges op over alle de moduler der vælges til.

Er der moduler du mener du mangler på listen? Vi har selv udviklet koden - så hvis Winkompas kan, så kan vi også få dine ønsker opfyldt  din shop.


Beskrivelse af tillægsydelser og moduler


- fælles for alle er at det minimum kræver en mellem pakke for at få disse funktioner:

Styring af rabatkupon:

Her kan du styre rabatter til kunderne ved hjælp af en rabatkode. Den kan opsættes i % eller kr. og tidsbegrænses. Denne laves i shopsystemet og er ikke en del der styres fra Winkompas. Implementering er inkluderet i prisen.

Flere sprog:

Shoppen startes op med dansk som standardsprog. Ønskes flere sprog installeres et sprogstyingsmodul og shoppens hovedmenu opsættes efter en given menu leveret af kunden. Alle kategorier skal opsættes i Winkompas og ønskes der hjælp til dette, giver vi en pris på opgaven alt efter opgavens omfang og størrelse.

Googlemaps installation til kontaktside:

Prisen er inkl. installation af et Googlemap, så dine kunder nemt kan finde din adresse.

Ønskeliste:

Ønskelisten er en liste hvor kunderne kan tilføje varer til en speciel liste, der ikke fjerner varene før kunden selv fjerner dem. Den kan anvendes som en huskeliste eller en favoritliste. Skal denne liste tilrettes ud fra ønsker du som kunde måtte have til listen af funktionalitet, vil dette gøres efter forbrugt tid eller en fast aftalt pris.

Billedeslider:

Som standard op til Stor pakke vises kun ét billede. Tilkøbes dette slidermodul vil man kunne vise op til 6 billeder på forsiden af shoppen. Ønskes der hjælp til grafisk arbejde kan vi sagtens hjælpe med det. Billedemateriale skal leveres i en høj kvalitet, så det er muligt at op eller nedskalere billederne. Timepris for grafisk arbejde er 500 kr.

Parameterstyring - op til 2 varianter:

I Winkompas kan der oprettes 2 varianter. Det er valgfrit hvilke parametre der oprettes på en vare, men det vil typisk være størrelse og farver. Der kan være noget tilretning af funktionen, så den vises som du gerne vil have det og dette afregnes efter forbrugt tid.

Visning af lagerstatus:

  • Vi kan med denne funktion vise en statusmeddelelse i rød eller grøn alt efter hvilken status varen har.

  • Teksten er grøn hvis varen er på lager og denne tekst vises: Levering 1-3 dage.

  • Teksten er rød hvis varen ikke er på lager og denne tekst vises: Levering 1 - 3 uger.

  • Skal der foretages tilretninger i teksten vil det afregnes efter forbrugt tid.

B2B fastprismodul:

Dette modul bruges til at styre rabatter på enkelte varenumre i forhold til login. Dvs. at når en kunde logger sig ind på shoppen, så får kunden vist sine egne priser og rabatter der ligger på de enkelte vare. Ellers styres priser vha. prislister der tilknyttes debitor. Her er modulet til prislistestyring nødvendigt.

Ændring af betalingssystem:

Vi har en integration til ePay tilknyttet som standard til denne shopløsning. Har du en anden betalingsløsning vil det være muligt at tilknytte den til shoppen. Vi skal installere modulet og herefter kan der være andre nødvendige tilretninger der afregnes efter forbrugt tid.

Sortering af varer:

Vi kan med denne funktion give dine kunder en mulighed for at sorterer dine vare alfabetisk, efter pris, efter dato eller efter varenummer.

B2B prislistemodul:

Ved køb af dette modul har du mulighed for at anvende forskellige prislister til forskellige kunder eller kundegrupper. Når kunden logger ind på shoppen vil de få vist de priser der på varen er tilknyttet deres kundenummer. Prislisterne skal være tilknyttet de varer der vises på shoppen.

Variable produktvisning:

Med denne funktion kan du give dine kunder mulighed for at få vist produkterne på forskellig måde.Om den skal vise 2 på en side, alle i en lang række mm.

Udvidet varekort:

Der kan være forskellige ønsker til, hvilke informationer der skal vises på varekortet på vareoversigten. Når opgaven er defineret kan prisen oplyses.

Hvad skal der til for at komme i gang?

Du skal have økonomisystemet WinKompas der kan købes seperat fra 4.996 kr. Du kan få mere info om Visma WinKompas HER
Vi kan lave en lejeaftale, hvis du er mere til den form for finansiering, i stedet for at købe hele din shop på en gang.

Kontakt os på telefon 73 73 88 88 og få en personlig rådgivning om dit valg og en pris eller udfyld nedenstående formular og vælg den pakkeløsning der passer bedst til din virksomhed og vi vil ringe dig op snarest muligt:


Send

Ønsker du at vi ringer dig op - så klik på knappen og vi vil kontakte dig snarest muligt.

Ring Mig Op

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag relevant info og gode tilbud